Marketing

Získejte až 2,45 mil. Kč na podporu účasti na mezinárodních veletrzích a výstavách.

program je otevřen příjem žádostí do 3/2025

V rámci programu je možné čerpat dotace na propagaci podniku na zahraničních veletrzích a výstavách, díky čemu se můžete zorientovat na nových exportních trzích, získat nové zákazníky a navázat strategická partnerství.

 

  • Na co lze čerpat: účast podnikatelů na veletrzích a výstavách v zahraničí
  • Kdo může čerpat: malé a střední podniky
  • Kolik může projekt získat: 0,2 - 2,4 mil. Kč
  • Procent podpory: 50 %

Základní podmínky a cíle programu

Program Marketing podpoří takové firmy, které mají stanovenou strategii pro zahraniční expanzi či podpoří ty exportní podniky, které již do zahraničí své výrobky a služby dodávají a rádi by posílily své postavení na tamějších trzích.

  • Příjem žádostí: od 29. 7.2024 - 28. 3. 2025,
  • hodnocení žádostí: průběžné,
  • alokace: 500 mil. Kč,
  • Realizace max. 5 akcí v projektu, každý žadatel (IČ) může podat pouze 1 žádost o dotaci.

Kdo může dotaci získat

  • malé a střední podniky s provozovnou mimo území Prahy.

Míra podpory

  • 0,2– 2,45 milionů Kč na jeden projekt
  • 50 % z vynaložených výdajů pro malý i střední podnik 

Vysvětlivky:

  • malý podnik= méně než 50 zaměstnanců
  • střední podnik= 50-250 zaměstnanců 

Na co se dotace vztahuje

  • pronájem, zřízení a provoz stánku na výstavách a veletrzích v zahraničí
  • doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení
  • marketingové a propagační materiály - jejich návrh a tvorba pro účely výstavy

Nelze dotovat obecně reklamu, PR či marketing na daném trhu. Dále nejsou hrazeny
mj. doprava osob (letenky apod.) a ubytování.

Splňujete požadavky žadatele?

  • musíte mít nulové nedoplatky vůči státním institucím a poskytovatelům podpory z EU
  • máte minimálně dvě uzavřená účetní období v daném oboru podnikání
  • máte dostatek peněz na financování projektu z vlastních zdrojů/případně můžete získat bankovní úvěr - dotace je vyplácena až zpětně

Vzorový projekt 

Malá společnost vyrábějící umělecké skleněné předměty potřebovala rozšířit odbyt svých produktů na zahraničních trzích

 

Pravidelně vystavovala na trzích v Německu, ale vzhledem k vysokým nákladům nebyla schopna účasti jinde po Evropě či dokonce mimo ni. Díky úspěšnému projektu v programu Marketing získala podporu 50 % na návrh, dopravu a pronájem stánku v Rakousku, Itálii a Číně a na přípravu tištěných propagačních materiálů. Díky tomu se jí podařilo navázat  řadu dlouhodobých kontraktů.

Napište nám na info@prehleddotaci.cz  a domluvíme se na termínu úvodní konzultace a vaše možnosti získání dotace probereme na konzultaci.