Dokumentace k veletrhu a povinné přílohy
- Potvrzení o velikosti pronajímaného výstavního prostoru. Musí ho vystavit přímo organizátor.
- Čestné prohlášení o uzavřených kontraktech. Musíte uvést počet uzavřených obchodních kontraktů během veletrhu. Tento dokument slouží jako indikátor úspěšnosti účasti na veletrhu a je důležitý pro vyhodnocení efektivity podpory.
- Kopie katalogu vystavovatelů s jasnou identifikací příjemce dotace.
- Vzorky vašich propagačních materiálů.
Chcete získat finanční podporu na účast na zahraničních veletrzích?
Příjem žádostí o dotaci z II. výzvy programu Marketing je v plném proudu. Zjistěte, zda splňujete podmínky.
Publicita a označení podpory
To, že čerpáte dotaci, musíte uvést na svých sociálních sítích a veškerých materiálech, které souvisejí s projektem (tedy účastí na veletrhu).
- Označení všech výstupů projektu. Všechny materiály, které jste vytvořili jako součást projektu a jsou předmětem finanční podpory, musí jasně odkazovat na zdroje financování z EU. Jde například o bannery, brožury, webové stránky nebo veletržní stánky. Jako označení slouží vlajka EU a standardizovaný text v anglickém či příslušném cizím jazyce.
- Informace na sociálních sítích. Na svých sociálních sítích musíte zveřejnit minimálně jeden příspěvek, který informuje o podpoře projektu z fondů EU. Tento post by měl být vizuálně přitažlivý a obsahovat klíčové informace o projektu a jeho podpoře.
Všechny propagační materiály, publicitu v místě veletrhu i v místě realizace, je nutné řádně zdokumentovat a následně doložit k žádosti o platbu. Nezapomínejte proto na fotky a printscreeny.
Žádosti o změny
Změnil se termín veletrhu nebo byste raději jeli na jinou akci, než kterou jste uvedli v žádosti? Tak to musíte nahlásit.
- Jakékoliv změny, jakými jsou změna termínu veletrhu nebo zmenšení velikosti stánku, včas oznamte řídícímu orgánu, který je musí schválit. Nedostatečná komunikace nebo zpětné změny mohou vést k tomu, že poskytovatel dotace vám dotaci neproplatí.
- Můžete požádat o záměnu nebo odstranění veletrhu. Není však možné přesouvat finanční prostředky mezi jednotlivými veletrhy ani navyšovat metry čtvereční u jednotlivých stánků.
Tyto specifické požadavky jsou zásadní pro to, aby byly finanční prostředky využívány efektivně a cíleně pro rozvoj a internacionalizaci malých a středních podniků. Zároveň zajišťují soulad s pravidly a regulacemi stanovenými v rámci operačního programu OP TAK.
Svěřte svůj projekt do rukou dotačních specialistů
Napište nám na info@prehleddotaci.cz a domluvíme se na termínu úvodní konzultace, na které probereme vaše možnosti získání dotace.