Účast na veletrzích a výstavách v zahraničí může být pro firmy cesta, jak prezentovat své produkty a služby na mezinárodní úrovni, a tím zvýšit povědomí o značce a zvýšit svůj obrat.
Tyto výstavy otevírají malým a středním podnikům příležitost osobně prezentovat své produkty a služby novým potenciálním zákazníkům, navázat nové obchodní kontakty z celého světa.
O programu Marketing
Vstupenkou na zahraniční veletrhy a výstavy mezi vystavovatele může být dotační program Marketing, z kterého mohou malé a střední firmy čerpat až 2,45 mil. Kč.
Zajistí Vám pokrytí nákladů spojené s pronájmem výstavní plochy a stánku, dopravou exponátů nebo realizací marketingových materiálů a mnoho dalšího.
Firmy, které se rozhodnou podat žádost o dotaci na jejich projekt, mohou snížit své náklady tím si ušetřit peníze, které efektivně zhodnotí při investici do dalšího rozvoje svého podnikání.
Jak mohou firmy využít tuto příležitost k expanzi na nové trhy?
- Podpora až pro 5 akcí v rámci 1 projektu.
- Prezentace služeb nebo výrobků na mezinárodní úrovni.
- Oslovit potenciální zákazníky a zvýšit povědomí o své značce.
- Navázat nové obchodní vztahy.
Hlavní body dotace
- Předpokládaný datum vyhlášení výzvy: květen 2023
- Předpokládaný termín dodání žádostí: od 1. 6. do 30.10. 2023.
- Maximální výše podpory: 0,2 až 2,45 milionů Kč.
- Míra podpory: 50 % z vynaložených výdajů. Neplatí pro Prahu.
- Délka trvání projektu: do 31.12.2025
- Realizace max. 5 akcí v projektu, každý žadatel (IČ) může podat pouze 1 žádost o dotaci